Waarom klantenservice uitbesteden?

Klantenservice uitbesteden kan raar klinken, omdat het jouw klanten zijn. Maar er zitten veel voordelen aan! Bij IWL zijn servicegerichtheid en oplossingsgericht handelen dé ingrediënten om van nieuwe klanten trouwe klanten te maken. Dit helpt om je klantenservice verbeteren. Zowel per mail als telefonisch staat ons contact service center op werkdagen van 9:00 uur tot 19:00 uur voor uw klanten klaar!

Welke voordelen ons contact service center nog meer heeft? Lees het hieronder:

Altijd bereikbaar tussen 9:00 en 19:00 uur
Omdat ons team uit meerdere ervaren servicedeskmedewerkers bestaat, is er altijd iemand bereikbaar tussen 9:00 en 19:00 uur.

Maximaal 45 seconden wachttijd
Omdat we een groot team hebben klaarstaan, staat je klant nooit langer dan 45 seconden in de wachtrij.

First time fix (85%)
Doordat we in overleg met jou als klant protocollen opstellen, kunnen we je klant zo snel mogelijk helpen. Daardoor kunnen we een first time fix percentage van 85% behalen. Dat betekent dat 85% van de telefoontjes direct wordt opgelost.

Gemiddelde klanttevredenheid: 9,2.