Wat is het contact service center?

Het contact service center zorg voor de service na een aankoop. Wanneer jouw klant een product bij jouw webwinkel bestelt en vervolgens vragen heeft, kunnen wij je helpen je klantenservice te verbeteren. Aan het uitbesteden van het contact service center zitten vele voordelen. Enkele van deze voordelen zijn:

  • Altijd bereikbaar zijn: we hebben een groot team, waardoor er altijd iemand beschikbaar is;
  • Korte wachttijd: we hanteren een maximale wachttijd van 45 seconden;
  • Snel opgelost: we hanteren een first time fix van 85%;
  • Tevreden klanten: de klanten van onze klanten hebben een gemiddelde klanttevredenheid van een 9,2.

Contact service center: veel voorkomende vragen

Veel voorkomende vragen bij het contact service center na de bestelling zijn:

  • Productvragen (wanneer komt product X weer op voorraad?);
  • Leveringsvragen (wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?);
  • Vragen over defecte of niet ontvangen producten (ik heb vorige week product X besteld, maar het is kapot gegaan. Kan ik een nieuwe krijgen?).

Meer weten over nazorg? Lees dan meer over de voordelen van klantenservice uitbesteden.

Wil je een externe klantenservice inzetten en uw klantenservice verbeteren? Neem contact met ons op!